tokatorp.blogg.se

VÀlkommen hit! Detta Àr en blogg om mina hundar Easy och Whippy(Border Collie), samt Fixa(Shetland Sheepdog) -numera en Àngel, agility, vallning, valpar och deras liv i stort.

Celie och Hugo = sant? đŸ„°

Publicerad 2020-01-29 12:43:15 i Celie och Hugo-valpar 2020,

I julas visade det ju sig att det inte hade tagit sig i livmodern hos Fixa, sĂ„ det Ă€r inga valpar hĂ€r hemma som busar omkring och biter i allt.... men Fixa fĂ„r desto mer trĂ€ning inför kommande SM 🏅🇾đŸ‡Ș😄💙💛
 
DĂ€remot har vi Ă€ndĂ„ valpar pĂ„ gĂ„ng, om allt gĂ„r som vi hoppas â€đŸ™ Denna kombinationen tror jag pĂ„ sĂ„Ă„Ă„Ă„ starkt och det kommer bli fantastiska agilityhundar men mycket tryck under tassarna, det vĂ„gar jag lova! HĂ„ll nu era tummar och tassar för att Celie blir mamma och Hugo blir pappa till en gemensam kull i slutet av mars/början av april. 
 
Tokatorps Celie                       Memus Professor Higgins
 
Är du intresserad och vill veta mer finns jag pĂ„ facebook (Jenny Berndtsson). Fokus Ă€r pĂ„ rastypiska, mentalt stabila, sunda, trygga, starka och noggrannt uppkollade shelties, och jag vĂ€ljer köpare efter hur hunden kommer bli behandlad, aktiverad och hur familjesituationen ser ut. Ett vĂ€nligt hem med öppna hjĂ€rtan, gott sĂ€llskap och med fokus pĂ„ hĂ€lsa och vĂ€lmĂ„ende Ă€r det jag sĂ€tter pĂ„ första plats, i andra hand trĂ€ning och tĂ€vling.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela