tokatorp.blogg.se

Välkommen hit! Detta är en blogg om mina hundar Easy och Whippy(Border Collie), samt Fixa(Shetland Sheepdog) -numera en ängel, agility, vallning, valpar och deras liv i stort.

Ren och skär lycka 💜🐾💛🐾

Publicerad 2020-09-06 21:38:00 i Fixas valpar 2018,

Under senaste veckan har jag träffat en hel hög med trevligt folk. Detta för att det är Big Things Happening at Tokatorps 👌🙈😎💕
 
Bland annat fick jag krama, pussa på och borra ner ansiktet i två av mina älskade valpar Navi och Indi, två tikar efter min älskade Fixa. Så lika, så underbara, så fina, trevliga, starka, sociala och helt fantastiska hundar. Jag lipade inte bara då, i löjliga mängder, utan sitter även här nu "vid pennan" och tänker tillbaka på vilken värme och lycka jag känner när jag träffar dessa små perfekta skatter igen! Och helt underbart att träffa er ägare som ger dem ett fantastiskt hundliv tillsammans med era familjer 🙏❤ Tack!!
 
Här kommer bilder jag stolt delar med mig av:
Tokatorps Navi 💜
 
 Tokatorps Indi 💛
 
...och så pusskalas givetvis! ☝️💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela